| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
| 2009-10-27 |
分類: 未分類 |
今朝番去特別早會~!
學生會選舉...投完票之後就番左上課室lu~!
頭兩堂Chi同Phy~!
Chi今堂完全冇講過野咁..派左份班報就落堂= =
過得超快...跟住Phy做實驗..好無聊個實驗= =
跟住兩堂Eng~!
係度做quiz...同講vocab~!
份quiz我完全唔記得哂應該點做...狂係度"點子兵兵"= =
跟住vocab講左幾個字就落堂..又係超快~!
跟住P.e玩跳遠..真係超正..我係度狂玩野haha..
跟住跳下跳下..發覺超無聊...自己係裡面拎個波出黎打算~!
跟住食飯都係咁..冇咩特別~!
食完就番左學校lu~!
番到去原本想打波..但係見咁曬都係唔打= =
上到去兩堂L.s同Math~!
L.s呀sir係度同我地吹水...吹左大半堂先講作業= =
做左幾題又落堂~!
跟住Math仲好笑...講左1題數..仲要未講完..跟住又話要落去週會= =
今日週會好正...有狄易達,小肥...佢地黎表演~!
我同贊中..係度狂揮手..超好笑~!
跟住整下整下成班都揮手= =
週會完左之後...去左練英詩~!
練完就番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2009-10-27 06:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咪成個傻kai甘-_-揮手-v- 諗起刀知膠膠的拉`囧 cmcm ;]`
|
網主回覆
= =
都幾...不過勁搞笑~!
謝cm! Posted at 2009-10-28 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔勁= =
謝cm! Posted at 2009-10-27 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔勁= =
我見佢有分加先參加~!
謝cm! Posted at 2009-10-27 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-27 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment comment 要回喎!!!
|
網主回覆
謝cm!
okok~! Posted at 2009-10-27 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..冇呀..
有分加先去haha..
謝cm! Posted at 2009-10-27 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|