★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 分類: 未分類
今朝番去特別早會~!
學生會選舉...投完票之後就番左上課室lu~!
 
頭兩堂Chi同Phy~!
Chi今堂完全冇講過野咁..派左份班報就落堂= =
過得超快...跟住Phy做實驗..好無聊個實驗= =
 
跟住兩堂Eng~!
係度做quiz...同講vocab~!
份quiz我完全唔記得哂應該點做...狂係度"點子兵兵"= =
跟住vocab講左幾個字就落堂..又係超快~!
跟住P.e玩跳遠..真係超正..我係度狂玩野haha..
跟住跳下跳下..發覺超無聊...自己係裡面拎個波出黎打算~!
跟住食飯都係咁..冇咩特別~!
食完就番左學校lu~!
 
番到去原本想打波..但係見咁曬都係唔打= =
上到去兩堂L.s同Math~!
L.s呀sir係度同我地吹水...吹左大半堂先講作業= =
做左幾題又落堂~!
跟住Math仲好笑...講左1題數..仲要未講完..跟住又話要落去週會= =
今日週會好正...有狄易達,小肥...佢地黎表演~!
我同贊中..係度狂揮手..超好笑~!
跟住整下整下成班都揮手= =
週會完左之後...去左練英詩~!
練完就番左屋企lu~!
發表時間:2009-10-27 06:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


Staylauo2o8 於 2009-10-27 09:05 PM 發表:
咪成個傻kai甘-_-揮手-v-
諗起刀知膠膠的拉`囧
cmcm ;]`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
都幾...不過勁搞笑~!
謝cm!
Posted at 2009-10-28 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-10-27 08:21 PM 發表:
英詩-0-你好勁呀!!
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁= =
謝cm!
Posted at 2009-10-27 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-10-27 07:17 PM 發表:
嘩練英詩咁勁秋啊.
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁= =
我見佢有分加先參加~!
謝cm!
Posted at 2009-10-27 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jacklaoxd 於 2009-10-27 06:59 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-10-27 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yonniehung 於 2009-10-27 06:55 PM 發表:
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
comment
要回喎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
okok~!
Posted at 2009-10-27 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-10-27 06:52 PM 發表:
英詩-__-? 俄有冇睇錯-3-?
cM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..冇呀..
有分加先去haha..
謝cm!
Posted at 2009-10-27 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]