| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 未分類 |
今朝7點幾起左身~!
玩左陣電腦..跟住食埋藥..8點就出左去lu~!
番左學校拎袋衫..跟住又搭番輕鐵去大興體育館~!
差唔多9點去到大興體育館~!
去到個陣時..呀sir都未到= =
跟住我地成班自己熱身...拉筋~!
好似10點幾開波~!開波個陣時我做住後備= =
不過好彩我唔係正選..因為咁岩個陣時d藥力開始發作~!
個陣時勁暈...超想訓教= =
跟住第2節...我落到場..都有少少暈..不過我冇理到~!
跟住呀陳聰傳左1球比我...我係罰球線一個勾手入左= =
個陣時我都o左咀= =我未試過咁遠勾手都入= =
跟住d藥力愈黎愈勁...搞到冇哂氣= =
第1節完左個陣時勁辛苦...
跟住呀sir調番我出黎...跟住我出左去狂飲水...洗面~!
第3節個陣時都冇我份...
去到第4節我落番場...
個陣時又係勁暈...我心諗都係費事射波...一間炒哂又比呀sir"照肺"= =
跟住我狂助攻比..黃伯..馬仔..好多人~!
真係超正..我助攻比佢地..多數都入~!
變左助攻王haha..
打到11點幾就完lu~!
跟住去左卓爾居食m記~!
食到12點幾就番左屋企lu~!
一間去op玩鬼屋...Yeah!
joanna生日快樂~!
嘉麗生日快樂~!
|
| 發表時間:2009-10-31 02:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-01 12:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都幾多..
不過好彩係vip飛~!
謝cm! Posted at 2009-11-01 12:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
甘勁秋a0a' m記+o+" 玩得開心啲t_t' cmcm
|
網主回覆
唔勁..好廢= =
係呀..
55..
謝cm! Posted at 2009-10-31 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|