★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


2009-11-11 分類: 未分類
琴晚訓到3點幾醒左...
仲以為6點幾= =跟住又攤番係張床度..唔知做咩~!
攤下攤下就5點幾..跟住起左身..玩左陣電腦~!
 
8點出左門口番學校lu~!
係學校集完合之後..就出發去TST lu~!
一去到TST解散...去訪問d鬼佬~!
我問左5次...2次食檸檬..3次成功左= =
第1次勁驚問d鬼佬既時候...不過佢都好nice咁答~!
跟住問下問下就勁想問haha..
 
去到12點就去左海港城食kfc~!
食完之後我地就去左玩具反斗城睇野~!
睇完之後..就慢慢行番過去太空館集合~!
去太空館睇個個唔知咩片...睇到我勁累...訓著左= =
睇完之後就番左去lu~!
 
番到學校練波...開頭都冇咁累~!
哇..跟住累到死..
練到8點幾...練完之後..咩筋都抽= =
練完之後終於知道咩叫地獄式訓練..
跟住就番左屋企lu~!
發表時間:2009-11-11 09:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


jacklaoxd 於 2009-11-12 03:55 PM 發表:
好強的忍耐力!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..
Posted at 2009-11-12 05:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ezsana 於 2009-11-12 07:31 AM 發表:
番到學校仲要練波!?
辛苦哂~
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係= =
ha..
謝cm!
Posted at 2009-11-12 03:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-11-11 09:49 PM 發表:
CM;D
d外國人真係好nice=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
係..
Posted at 2009-11-11 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]