| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
| 2009-11-11 |
分類: 未分類 |
琴晚訓到3點幾醒左...
仲以為6點幾= =跟住又攤番係張床度..唔知做咩~!
攤下攤下就5點幾..跟住起左身..玩左陣電腦~!
8點出左門口番學校lu~!
係學校集完合之後..就出發去TST lu~!
一去到TST解散...去訪問d鬼佬~!
我問左5次...2次食檸檬..3次成功左= =
第1次勁驚問d鬼佬既時候...不過佢都好nice咁答~!
跟住問下問下就勁想問haha..
去到12點就去左海港城食kfc~!
食完之後我地就去左玩具反斗城睇野~!
睇完之後..就慢慢行番過去太空館集合~!
去太空館睇個個唔知咩片...睇到我勁累...訓著左= =
睇完之後就番左去lu~!
番到學校練波...開頭都冇咁累~!
哇..跟住累到死..
練到8點幾...練完之後..咩筋都抽= =
練完之後終於知道咩叫地獄式訓練..
跟住就番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2009-11-11 09:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha.. Posted at 2009-11-12 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ezsana 於 2009-11-12 07:31 AM 發表:
番到學校仲要練波!? 辛苦哂~ cm~
|
網主回覆
係= =
ha..
謝cm! Posted at 2009-11-12 03:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
係.. Posted at 2009-11-11 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|