★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


2009-11-20 分類: 未分類
今朝6點幾起左身...打機~!
打到8點半食埋個早餐就番學校~!
 
今日校慶..番到去10點到..我就換衫落去打校慶籃球~!
哇..落到去勁凍囉..跟住狂射波..整番熱個身~!
10點幾終於開波...我地打舊生隊先...
我見到個中鋒o左咀= =
高我一個頭...大隻過我= =
我心諗"條友咩構做架??"
 
開波我地攻先..跟住翟家豪剷入去炒左...
跟住我搶左球籃板...再射入左..
超開心第1球開齋..打下打下..勁累= =
跟住去到12點幾..再同a grade打~!
勁火呢場...YY又要爭做key ball...跟住又要係後場6,7個失誤= =
勁想打佢囉..
跟住打到1點到完左lu~!
 
lunch同贊中,朱兜,佢地食..
食到2點幾又番學校~!
番到去練英詩...
練完落去練波~!
練到5點幾走左lu~!
聽日打學界啦...勁累囉而家..
發表時間:2009-11-20 07:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


emilychan08 於 2009-11-20 10:39 PM 發表:
好搞笑囉.又係YY;XD
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係wo..真係好想打佢= =
謝cm!
Posted at 2009-11-21 09:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-11-20 10:13 PM 發表:
唔通我睇錯名0 0我見到打邊爐張紙有你講名既@@
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你冇睇錯= =
原本想去既..但係練完好鬼累..唔想打= =
謝cm!
Posted at 2009-11-20 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2009-11-20 10:03 PM 發表:
您刀高咖喇b0...
加油啊@___@'cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..係呢度就高..出到去同人比就好矮= =
55..謝cm!
Posted at 2009-11-20 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]