| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 2009-11-20 |
分類: 未分類 |
今朝6點幾起左身...打機~!
打到8點半食埋個早餐就番學校~!
今日校慶..番到去10點到..我就換衫落去打校慶籃球~!
哇..落到去勁凍囉..跟住狂射波..整番熱個身~!
10點幾終於開波...我地打舊生隊先...
我見到個中鋒o左咀= =
高我一個頭...大隻過我= =
我心諗"條友咩構做架??"
開波我地攻先..跟住翟家豪剷入去炒左...
跟住我搶左球籃板...再射入左..
超開心第1球開齋..打下打下..勁累= =
跟住去到12點幾..再同a grade打~!
勁火呢場...YY又要爭做key ball...跟住又要係後場6,7個失誤= =
勁想打佢囉..
跟住打到1點到完左lu~!
lunch同贊中,朱兜,佢地食..
食到2點幾又番學校~!
番到去練英詩...
練完落去練波~!
練到5點幾走左lu~!
聽日打學界啦...勁累囉而家..
|
| 發表時間:2009-11-20 07:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係wo..真係好想打佢= =
謝cm! Posted at 2009-11-21 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔通我睇錯名0 0我見到打邊爐張紙有你講名既@@ comment.
|
網主回覆
你冇睇錯= =
原本想去既..但係練完好鬼累..唔想打= =
謝cm! Posted at 2009-11-20 10:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉..係呢度就高..出到去同人比就好矮= =
55..謝cm! Posted at 2009-11-20 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|