| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 未分類 |
琴晚溫書溫到1點幾先訓= =
今朝又要打學界...但又要早2個鐘去= =
搞到我9點拿拿聲起身...
跟住10點先去到體育館~!
10點幾就熱身...跟住11點開波~!
對面南屯官d人都唔係好勁...一開頭我地抄人地9:0~!
跟住唔知係咪琴日我地打完校慶..同埋練波..就搞到比人追= =
今日我真係好鬼累...
都冇入過波..唉= =
不過最後都贏左...23:19~!
跟住同成隊人去左友愛食飯~!
一路食..一路傾左好多野...
傾到1點幾我走先...
趕住番屋企換衫..跟住又出去英詩比賽..
到我既時候..勁緊張~!
我隻手係後面係狂爆手汗出黎= =
不過最後都好...有79分~!
差第1個個9分= =
跟住5點幾..原本想番屋企換衫出去練波~!
但一路行番屋企一路諗"咁凍又咁累..練唔練好呢"
跟住最後都係唔練...
番到屋企...約左個網fd係市中心食飯~!
食完7點幾就番屋企lu~!
今晚又要溫書啦頂....想死呀!!!
|
| 發表時間:2009-11-21 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-21 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5..
唔勁呀..好廢= =
謝cm! Posted at 2009-11-21 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩?? Posted at 2009-11-21 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..勁驚囉..
55..
謝cm! Posted at 2009-11-21 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..
謝cm! Posted at 2009-11-21 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|