| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
今朝頭兩堂Chi同L.s~!
Chi都係對番d作業咁..
L.s係度吹水..無無聊聊就咁過一堂~!
跟住兩堂Math~!
冇乜聽佢講書...好鬼悶~!
我未試過上math係唔聽書囉...唉= =
跟住兩堂Geog同Econ~!
Geog悶到嘔...勁想訓~!
Econ佢講反而唔明..我睇書先明= =
Econ d野勁煩囉= =
跟住lunch同贊中去m記食~!
今日m記勁少人= =
我都未見過咁少人= =
食完就番左學校lu~!
跟住番到去上兩堂Eng~!
悶到食咁滯...跟住最尾個堂做listening~!
o左咀完全唔知佢講乜= =
跟住放學中文小測~!
閱讀理解成part都係老吹= =
跟住語文知識都ok既..
測完之後打左陣波...
打完波就番屋企lu~!
|
| 發表時間:2009-11-24 08:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-25 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha.. Posted at 2009-11-25 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
我地歐正坤教得勁悶...堂堂訓著咁滯= = Posted at 2009-11-25 08:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-24 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-24 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|