★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 11 月 26 日  星期四   晴天


2009-11-26 分類: 未分類
今日好黑仔囉...比人捉頭髮..留堂= =
扣分大日子= =
 
今朝早會我先知原來今日要英文默書..
跟住條友一路up廢話..我一路溫書~!
好彩段背默唔係好難...早會完左就背哂lu~!
 
跟住頭兩堂係C.s同oral~!
C.s整聖誕卡...完全唔識做囉..
呀sir又唔講點做= =
跟住oral都係溫書...今次溫讀默..
 
跟住兩堂Eng同C.h~!
Eng好kai囉...冇做english builder要留堂= =
跟住默書...好彩岩岩溫左..記憶猶新haha..
跟住C.h勁悶= =
 
跟住兩堂Chi同Math~!
Chi派卷...原本69分..比我講到70分haha..
Math教4位分數,百位分數個d...都ok既...聽得明~!
 
跟住lunch...去左聯暉食~!
都係咁啦..冇咩特別..
番去個陣想買叮叮糖食...但係陳聰講下講下搞到唔想買= =
 
番到去兩堂Hist同Phy~!
Hist成堂做工作紙..寫到隻手抽筋= =
跟住Phy做功課...呀sir又係唔教..叫我地自己做= =
搞到諗爆頭咁滯= =
 
放學留堂..3a個d係度做phy功課haha..
成班留堂班得我地做功課..
留完堂同贊中佢地吹左陣水就走左lu~!
發表時間:2009-11-26 07:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


Staylauo2o8 於 2009-11-27 05:50 PM 發表:
CM O_O'`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-27 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ezsana 於 2009-11-27 09:47 AM 發表:
哈哈抵死啦~
比人捉頭髮
cmcm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超= =
謝cm!
Posted at 2009-11-27 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jacklaoxd 於 2009-11-26 08:59 PM 發表:
70分...
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..好低= =
謝cm!
Posted at 2009-11-26 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-11-26 08:41 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-26 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jimschim 於 2009-11-26 08:21 PM 發表:
cm~cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-26 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-11-26 07:55 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-26 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-11-26 07:46 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-26 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]