| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| 2009-11-26 |
分類: 未分類 |
今日好黑仔囉...比人捉頭髮..留堂= =
扣分大日子= =
今朝早會我先知原來今日要英文默書..
跟住條友一路up廢話..我一路溫書~!
好彩段背默唔係好難...早會完左就背哂lu~!
跟住頭兩堂係C.s同oral~!
C.s整聖誕卡...完全唔識做囉..
呀sir又唔講點做= =
跟住oral都係溫書...今次溫讀默..
跟住兩堂Eng同C.h~!
Eng好kai囉...冇做english builder要留堂= =
跟住默書...好彩岩岩溫左..記憶猶新haha..
跟住C.h勁悶= =
跟住兩堂Chi同Math~!
Chi派卷...原本69分..比我講到70分haha..
Math教4位分數,百位分數個d...都ok既...聽得明~!
跟住lunch...去左聯暉食~!
都係咁啦..冇咩特別..
番去個陣想買叮叮糖食...但係陳聰講下講下搞到唔想買= =
番到去兩堂Hist同Phy~!
Hist成堂做工作紙..寫到隻手抽筋= =
跟住Phy做功課...呀sir又係唔教..叫我地自己做= =
搞到諗爆頭咁滯= =
放學留堂..3a個d係度做phy功課haha..
成班留堂班得我地做功課..
留完堂同贊中佢地吹左陣水就走左lu~!
|
| 發表時間:2009-11-26 07:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-27 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ezsana 於 2009-11-27 09:47 AM 發表:
哈哈抵死啦~ 比人捉頭髮 cmcm!
|
網主回覆
超= =
謝cm! Posted at 2009-11-27 07:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..好低= =
謝cm! Posted at 2009-11-26 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-26 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-26 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-26 08:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-26 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|