★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 分類: 未分類
今朝頭兩堂Chi~!
係度做tsa...望左6題答案haha..
跟住其餘亂做..
 
跟住兩堂C.h同Eng~!
C.h好專心咁聽書..因為就黎考試= =
跟住Eng講grammer..又係教tense...我而經悶到唔想再聽囉= =
 
跟住兩堂Hist同Math~!
Hist又係度做工作紙...不過我地成班一路做一路笑~!
因為隔離班又係上緊Hist...我地係度聽爆樽點樣鬧人勁好笑囉~!
跟住我地仲聽到爆樽話"收機呀!"
跟住我史sir話可能隔離班d人打電話報警...個陣時笑死..
 
跟住lunch得番自己一個食= =
佢地係哂學校食..
跟住食完就番左學校lu~!
 
番到去兩堂Geog同Econ~!
Geog個呀sir冇番...跟住我同贊中,同後面個d女仔玩true or dare~!
勁好彩...冇次轉中我haha..
跟住Econ悶到爆...我發覺食完2寶...勁想訓= =
上Econ勁冇mood上= =
 
放學就落左去練波~!
今日呀sir只係練b grade...
大部分時間都係練射波~!
練到5:30呀sir早走...
跟住我地自己係度練form~!
練完之後..我同yy,朱兜,陳聰佢地操體能~!
操左半個鐘到啦...跟住就走左lu~!
發表時間:2009-11-27 07:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


emilychan08 於 2009-11-27 11:05 PM 發表:
comment (;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-11-28 09:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珊 於 2009-11-27 08:18 PM 發表:
true or dare轉到我
我係唔會答嫁!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

邊有得咁架...
Posted at 2009-11-27 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-11-27 08:01 PM 發表:
爆樽佢今日都有收我地班個人部機;
佢不仲停係講[快d蚊左隻耳仔佢啊]姐係叫人唔好聽歌- -''
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下..佢收機?唔係呀化..佢會咁做?
ha..蚊左隻耳仔..
謝cm!
Posted at 2009-11-27 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]