| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
今朝頭兩堂Chi~!
係度做tsa...望左6題答案haha..
跟住其餘亂做..
跟住兩堂C.h同Eng~!
C.h好專心咁聽書..因為就黎考試= =
跟住Eng講grammer..又係教tense...我而經悶到唔想再聽囉= =
跟住兩堂Hist同Math~!
Hist又係度做工作紙...不過我地成班一路做一路笑~!
因為隔離班又係上緊Hist...我地係度聽爆樽點樣鬧人勁好笑囉~!
跟住我地仲聽到爆樽話"收機呀!"
跟住我史sir話可能隔離班d人打電話報警...個陣時笑死..
跟住lunch得番自己一個食= =
佢地係哂學校食..
跟住食完就番左學校lu~!
番到去兩堂Geog同Econ~!
Geog個呀sir冇番...跟住我同贊中,同後面個d女仔玩true or dare~!
勁好彩...冇次轉中我haha..
跟住Econ悶到爆...我發覺食完2寶...勁想訓= =
上Econ勁冇mood上= =
放學就落左去練波~!
今日呀sir只係練b grade...
大部分時間都係練射波~!
練到5:30呀sir早走...
跟住我地自己係度練form~!
練完之後..我同yy,朱兜,陳聰佢地操體能~!
操左半個鐘到啦...跟住就走左lu~!
|
| 發表時間:2009-11-27 07:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-11-28 09:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珊 於 2009-11-27 08:18 PM 發表:
true or dare轉到我 我係唔會答嫁!!!
|
網主回覆
邊有得咁架... Posted at 2009-11-27 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
爆樽佢今日都有收我地班個人部機; 佢不仲停係講[快d蚊左隻耳仔佢啊]姐係叫人唔好聽歌- -'' comment'
|
網主回覆
下..佢收機?唔係呀化..佢會咁做?
ha..蚊左隻耳仔..
謝cm! Posted at 2009-11-27 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|