★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


2009-12-10 分類: 未分類
今日溫書溫得太快..見得閒就打下qz咁~!
聽日總算可以話係休息~!
禮拜1又再黎多次瘋狂溫書= =
 
今日考Eng同Chem~!
Eng一開始我乜都唔理...默哂d生字係份卷度...然後對住黎做d vocab~!
發覺呢個方法勁有用..唔駛5分鐘做哂voacb個part..
份卷ok啦..唔算太難...不過衰左係reading個part= =
 
跟住考Chem~!
mc同配對都ok~!
唔知係咪做英文做到傻左...唔識睇番中文= =
d問答我答錯左好多= =
 
放左之後同陳聰,贊中佢地去聯暉食飯~!
食到12點幾就走lu~!
跟住陳聰佢地話去打波~!
跟住我番左屋企拎波...
去左置樂打~!
 
今日手感超好...冇打成個月波都仲keep到d射波..
真係奇蹟...
打到2點幾番左屋企溫書lu~!
 
聽日係Econ同Math呀..
好驚Econ會死= =
仲有18號打學界啦..可唔可以唔好咁快呀...唔想未練過波就比賽囉= =
發表時間:2009-12-10 06:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


chowsy02 於 2009-12-10 08:05 PM 發表:
學我@@我都係抄曬出黎xdd
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..
謝cm!
Posted at 2009-12-10 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2009-12-10 06:52 PM 發表:
溫埋書就快啲去練ball拉-v-!
:):):):):):):):):):):):):)
cm..`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..
謝cm!
Posted at 2009-12-10 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]