| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 2009-12-11 |
分類: 未分類 |
今日禮拜5終於有得抖番幾日啦~!
日日都成5點幾起身溫書...真係想死= =
今日考Math同Econ~!
Math有一題唔識做= =
跟住求其寫左2個答案落去算...
Econ我o左咀...識做問答唔識做mc= =
我做完d mc問完人之後..我係錯哂囉= =
唉..Econ合格都算偷笑..
放左之後同左朱兜,陳聰去左市中心食m記..
食完之後同左朱兜去買波衫..
買完就番左屋企換衫打波~!
去到置樂唔知今日咩事..勁多人= =
跟住我地3個同人鬥波~!
鬥下鬥下..聲樂黎左,之後冰神同陳鍵鋒黎埋,最後贊中都黎埋~!
最後踩埋人地場haha..
打到5點幾我走左lu~!
|
| 發表時間:2009-12-11 06:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ezsana 於 2009-12-13 08:07 PM 發表:
踩場咁把炮呀- - ECON MC 仲難過 後面個D- - CMCM!
|
網主回覆
ha..係..
係wo~!
謝cm! Posted at 2009-12-13 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
FUng 於 2009-12-12 11:09 PM 發表:
cm@FUng
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-13 10:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-12 09:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀...唉= =
謝cm! Posted at 2009-12-12 09:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-12 09:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-11 08:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都係.. Posted at 2009-12-11 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知呀..好驚= =
謝cm! Posted at 2009-12-11 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|