| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
| 2009-12-17 |
分類: 未分類 |
今日考完試鬆哂~!
不過今日考通識...真係通通都唔識囉= =
資料個part我都唔知自己寫緊d乜= =
考完之後...冇野做...又係去贊中屋企打機~!
打打下..黃伯黎埋...3條友玩2K10正~!
我打到差唔多1點走先...
番到屋企坐左陣就出左街lu~!
同個fd出左旺角食飯...食完之後..行左陣朗豪坊~!
行到4點幾就走lu~!
番到屋企...諗住訓教...點知老豆call我要幫佢拎d野去天水圍= =
勁想訓囉大佬...
唉~!拎完比佢之後..頂唔順...飛的番屋企= =
聽日打學界lu~!
|
| 發表時間:2009-12-17 07:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm!
55..thx~! Posted at 2009-12-18 10:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
o..
ha..
謝cm! Posted at 2009-12-18 10:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-17 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇呀..得好少錢= =
55..thx~!
謝cm! Posted at 2009-12-17 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
55..thx~! Posted at 2009-12-17 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..
謝cm!55..thx~! Posted at 2009-12-17 08:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
謝cm! Posted at 2009-12-17 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|