| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 20 日 星期日  |
| 2009-12-20 |
分類: 未分類 |
今朝凍到我訓得超好..
10點幾起左身...
打機打到1點幾..就換衫去左友愛體館睇波+練波~!
去到我同陳聰唔知坐邊好...見到自己球會d人先敢行埋去..
睇波睇到3點同陳聰去左m記食野先..頂唔順= =
食完拿拿聲趕番去體館練波..
番到去坐左陣...隔離場打完比賽...跟住我地成班友仔過左去射波~!
射到4點幾5點..開始練波lu~!
練左一陣...就鬥波lu~!
今日好鬼凍...冇乜心機打...入左兩球算~!
鬥完聽個教練講左陣野..就走得~!
走左之後同陳聰去聽日d禮物~!
買完就番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2009-12-20 07:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ezsana 於 2009-12-20 10:49 PM 發表:
我都冇諗住比禮物- - cmcm!
|
網主回覆
下= =
謝cm! Posted at 2009-12-21 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-20 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-20 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔講..祕密..抽中你咪知囉~!haha..
謝cm! Posted at 2009-12-20 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你唔講禮物我諗唔起聽日學校強迫我地帶- -' comment
|
網主回覆
haha..
謝cm! Posted at 2009-12-20 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-12-20 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|