| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 2010-02-11 |
分類: 未分類 |
| 今朝6點幾起左身= =
訓唔著..加上慣左呢個時間醒左..
跟住睇睇下j2...唔知點解訓左係梳化= =
訓到8點幾先醒..
屋企又係冇哂人..跟住落街食早餐~!
食完上番去lu~!
番上去都係打機..最近dl左隻pc既阿凡達~!
好鬼正...
玩到上左隱咁haha..
玩到1點幾...同左個fd去市中心食飯..
食完同佢行左陣..
行到3點幾番左屋企lu~!
番到屋企呀媽番左黎....又要做功課= =
做左陣...見佢出去買餸..緊係打機啦haha..
打左1陣..見閉路電視呀媽番~!
即刻做3件事...
熄game...熄電視...攤開本功課...最後即刻衝入廁所沖涼haha...
咁都呃到呀媽真係好彩~!
頂囉...我生日個日天文台話落雨同溫度急降囉= =
真係咩料先= =
|
| 發表時間:2010-02-11 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kkkin 於 2010-02-11 11:38 PM 發表:
c0mmEnT" '驚喜'的生日禮物!
|
網主回覆
謝cm!
真係好多謝佢= = Posted at 2010-02-12 09:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係呀化..咁大份禮物受唔起ha..
謝cm! Posted at 2010-02-12 09:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
唔會掛= = Posted at 2010-02-11 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|