| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
| 2010-02-13 |
分類: 未分類 |
| 今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..同埋覆sms..
打機打到11點幾..去左飲茶..
飲到2點幾...同左個fd去左唱k慶祝~!
唱到5點半到..就走左lu~!
跟住出左去尖沙咀半島食buffet~!
7點開始食..食到超飽囉...d野食真係又多又好食..
食到9點..就走lu..走個陣變左個肥仔行左出去= =
番到屋企成11點..
|
| 發表時間:2010-02-13 11:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kkkin 於 2010-02-14 06:35 PM 發表:
c0mmEnT" 過左都講番聲生日快樂!!
|
網主回覆
謝cm!
多謝^^ Posted at 2010-02-14 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔緊啦..
多謝^^ Posted at 2010-02-14 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-14 10:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我又係去唱k-_- 本身想打比你睇下有冇錦岩xd cM;) 生日大快樂^^'
|
網主回覆
ha..真係咁岩..下次你唱k試下打比我..可能撞到haha..
謝cm!
多謝^^ Posted at 2010-02-13 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|