| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 16 日 星期二  |
| 2010-02-16 |
分類: 未分類 |
| 琴晚成晚訓唔著..冇訓過= =
呢幾日晚晚都成11,12點先訓= =
仲要朝朝勁早起身囉..救命..
今朝8點幾起左身~!
同屋企人去左飲茶..飲完同家姐去睇戲~!
睇花田囍事..睇完之後..覺得好無聊套戲..但又唔係話完全唔好笑既...
不過我都係覺得72家租客好睇好多haha..
睇完同家姐去左味千食野..
食完番左屋企lu~!
今日唔駛拜年..成個人好累= =
但係試過訓..係都訓唔著..頂佢個肺= =
一間又要出荃灣食飯~!
好凍..就黎凍死...而家開左兩個暖爐...都超凍囉咩料= =
|
| 發表時間:2010-02-16 04:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-16 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-16 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
系大陸仲凍-0-想死甘= =` C0mment` :]
|
網主回覆
ha..
謝cm! Posted at 2010-02-16 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|