| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
| 2010-02-17 |
分類: 未分類 |
| 今日好凍..凍到唔想起身= =
跟住10點幾先起到..
開左陣電腦一陣...跟住做功課..
做完同呀媽去飲茶..飲完去左天水圍同老豆一齊去cwb拜年~!
以為cwb好鬼凍...點知仲暖過屯門= =
上到去2舅父屋企..傾左陣計..打牌~!
今次贏得10幾蚊= =
跟住去到4點幾走左lu~!
去左sogo行左陣就番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-02-17 06:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kkkin 於 2010-02-18 01:41 PM 發表:
c0mmEnT" cwb係咩- -?
|
網主回覆
謝cm!
銅鑼灣= = Posted at 2010-02-18 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-18 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我未試過12點= =
最遲我都係11點= =
Posted at 2010-02-18 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo..
謝cm! Posted at 2010-02-17 07:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-17 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!有呀...贏下輸下..最尾計數先10幾蚊= = Posted at 2010-02-17 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|