★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類
今日好凍..凍到唔想起身= =
跟住10點幾先起到..
開左陣電腦一陣...跟住做功課..
做完同呀媽去飲茶..飲完去左天水圍同老豆一齊去cwb拜年~!
 
以為cwb好鬼凍...點知仲暖過屯門= =
上到去2舅父屋企..傾左陣計..打牌~!
今次贏得10幾蚊= =
 
跟住去到4點幾走左lu~!
去左sogo行左陣就番屋企lu~!
發表時間:2010-02-17 06:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


kkkin 於 2010-02-18 01:41 PM 發表:
c0mmEnT"
cwb係咩- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
銅鑼灣= =
Posted at 2010-02-18 04:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherryin123 於 2010-02-17 10:59 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-02-18 11:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2010-02-17 10:19 PM 發表:
咁早起身做乜鬼~_~
係都12點up啦xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我未試過12點= =
最遲我都係11點= =
 
Posted at 2010-02-18 11:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2010-02-17 07:56 PM 發表:
凍到嘔~.~
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係wo..
謝cm!
Posted at 2010-02-17 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-02-17 07:08 PM 發表:
cM=)"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-02-17 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kinkin0000 於 2010-02-17 07:05 PM 發表:
c0mment 關生好似未lose過-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!有呀...贏下輸下..最尾計數先10幾蚊= =
Posted at 2010-02-17 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]