| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
| 2010-02-18 |
分類: 未分類 |
| 今日11點起左身~!
起身開陣電腦...之後就狂做功課~!
做數學...做左2個鐘..頂唔順..抖左一陣~!
就係咁做下抖下...做到4,5點個陣差唔多做完..
之後諗住聽日做..跟住打機~!
打機打到7點幾..去左市中心食壽司..
食到9點幾走左lu~!
|
| 發表時間:2010-02-18 10:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咁乖既@@我d功課郁都未郁過- -" comment
|
網主回覆
ha..要郁架啦..仲有5日番學= =
謝cm! Posted at 2010-02-19 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔神啦..成個假期冇做數..
生疏哂= =
謝cm! Posted at 2010-02-19 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
勁??
謝cm! Posted at 2010-02-18 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-18 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|