★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


2010-02-25 分類: 未分類
今朝3點幾熱醒左= =
即刻衝出去開冷氣..
跟住諗住較溫度..一扭個掣..
個掣甩左囉..頂佢個肺= =
跟住睇電視睇到6點幾刷牙算= =
 
今朝頭兩堂chi同phy~!
chi教論證..完全唔明= =
phy計數..正..成班計到唔肯落堂haha..
 
跟住兩堂eng~!
頭1堂beaular黎左...完全唔知佢up乜= =
跟住無啦啦被cyk叫左出去做角色扮演囉...
好彩做旁白..
另1堂講grammer..
ok明..
 
跟住兩堂p.e~!
教排球..我同贊中冇理到呀sir haha..
係到狂射籃..
 
lunch同贊中,黃伯,亂毛聰,鋼牙食~!
食完係度玩贊中個部ipod..超正囉d game~!
食完番去lu~!
 
跟住兩堂係l.s同math~!
l.s狂抄答案..
math陳聰作左條數..叫我出去做囉~!
好彩我識做..不過超唔抵計錯左咁簡單既"乘2"呀= =
差d咋!!!
 
跟住放學打社籃決賽~!
唉..今日隻手唔知做乜..射d波炒哂= =
1分都冇入過囉= =
而家隻手淨係識搶板= =
不過好彩頭先我搶左10幾個板..都有貢獻既^^
 
最尾蘇暉kai左囉..比人吹T foul= =
比人追到31:31= =
要打加時..個陣勁驚..唔係輸呀化= =
跟住我地傾戰術...就係狂犯規haha..
最尾都贏左^^31:35
 
 
 
發表時間:2010-02-25 07:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


dorisyau0314 於 2010-02-25 09:49 PM 發表:
都勁拉xd..冇左你吾得xp
cM;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁..都係得少少貢獻= =
謝cm!
Posted at 2010-02-25 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kinkin0000 於 2010-02-25 09:14 PM 發表:
c0mment~冇場上>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!sor..唔記得左仲有你= =
Posted at 2010-02-25 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherryin123 於 2010-02-25 08:04 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-02-25 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2010-02-25 08:03 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-02-25 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-02-25 07:43 PM 發表:
開心死您-3-..
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..55..
謝cm!
Posted at 2010-02-25 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]