| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
| 2010-02-28 |
分類: 未分類 |
| 今朝10點幾先起身...
即刻做功課...做到12點幾..終於做完~!
跟住落街食飯...食完就去左剪頭髮..
剪左個柒頭呀= =
剪完番左屋企沖涼..換衫~!
跟住同左逸朗..婷去左睇戲...
去到諗住買4點幾個場...點知full到= =
跟住買左5點幾個場...見仲有d時間~!
跟住就去左i-one打機...勁多人= =
玩left 4 dead..玩到勁high~!
婷好慘..狂比喪c殺haha..
玩完就去番戲院睇戲lu..睇大兵小將~!
ok好睇...唔錯~!
睇完7點幾番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-02-28 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha..係..
謝cm! Posted at 2010-03-01 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係..比人捉= =
謝cm! Posted at 2010-02-28 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
睇咩先= =
謝cm! Posted at 2010-02-28 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
l4d2啊*0* 好血腥囉個game;xd comment`
|
網主回覆
55..
唔係呀..幾好玩呀~!
謝cm! Posted at 2010-02-28 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-02-28 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!55= = Posted at 2010-02-28 08:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|