| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| 2010-03-12 |
分類: 未分類 |
| 今朝早會..聽佢up廢話= =
頭2堂chi~!
madam同我地溫書..
c.h同eng~!
c.h對答案..
eng突擊test..錯左幾題= =
hist對作業..勁好笑~!
我地對對下發覺個個英國首相邱吉爾勁似歐正坤~!
個陣史sir都笑haha..
math今日冇理佢..係度做自己野~!
lunch係學校同牙糖提早慶祝生日~!
食pizza hut...ok啦~!
臨尾食蛋糕個陣先正...成班係度玩cream haha..
2堂係geog同econ~!
geog抄野..
econ做notes..
放學同陳聰去左大家樂食野~!
食完番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-03-12 07:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-13 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ha..係咩~! Posted at 2010-03-13 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..係~!
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-12 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|