| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
| 今朝9點幾起左身~!
跟住10點幾同屋企人去左屯市飲茶~!
飲到12點幾...過左兆康搵埋牙糖出去mk~!
去左neway city同牙糖慶祝生日~!
同牙糖既家姐,fd一齊唱~!
唱得好快...勁快唱到7點幾...但係好似唱左唔係好耐咁= =
跟住同牙糖同佢d fd影貼紙相,行左陣,食飯~!
食到9點幾走左lu~!
死啦...冇時間溫書呀~!
救命呀..份卷唔好咁難呀大佬= =
牙糖生日快樂~!
|
| 發表時間:2010-03-13 11:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha..謝cm! Posted at 2010-03-14 02:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-14 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
但係冇乜心機溫書= = Posted at 2010-03-14 01:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..ha..
謝cm! Posted at 2010-03-14 09:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-14 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
謝cm! Posted at 2010-03-14 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|