| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 未分類 |
| 今日番去勁驚..因為派卷~!
頭兩堂chi同phy~!
chi madam計錯哂成班d分~!
50幾個d人變60幾..70幾個d變80幾= =
所有分數遲d派哂卷..先一次過打出黎~!
phy派個陣勁驚~!
好似開6合彩咁...一睇成個人鬆哂~!
勁驚囉..因為有1條10分題冇做到ha..
兩堂eng~!
鍾瑤琪臨派之前..話要罵我地d男仔= =
成班男仔以為自己50幾60幾~!
點知一派..仆街..個個男仔唔係7字頭就8字頭~!
咁都要罵??佢冇病呀化= =
兩堂p.e~!
因為空氣污染..所以2堂都係gym房上~!
班女仔係出面打籃球..我地就係gym房嘆冷氣haha..
lunch同贊中,黃伯,joanna仲有好多人食~!
食完番去lu~!
l.s同math~!
我頂..l.s個詞語差少少...咁都扣我1分= =
math..張礎恆仲未改完卷囉..連之前小測個份都未改完= =
真係咩料= =
放學打左陣波~!
跟住同陳聰市中心買野~!
買完番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-03-22 06:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-23 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珊 於 2010-03-22 11:19 PM 發表:
唔好同我講成績...... 簡直慘敗==.......
|
網主回覆
唔知邊個話同我鬥呢可haha^^
ha.. Posted at 2010-03-23 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
唔勁= = Posted at 2010-03-23 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-23 07:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..唔勁= = Posted at 2010-03-22 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo~! Posted at 2010-03-22 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
遲d..遲d打哂出黎^^
謝cm! Posted at 2010-03-22 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!ha.. Posted at 2010-03-22 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|