| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 2010-03-24 |
分類: 未分類 |
| 今朝早會勁累..個副校仲要講勁多野囉= =
頭兩堂eng同mus~!
eng去左it房睇片..
mus講project既野..冇聽到= =
係到發白日夢ha..
兩堂chem~!
對卷..ok啦..但係我個組d人個個高過我= =
雖然8字頭都好似搞到好低分咁~!
put同math~!
put呀sir冇番..訓教= =
math教d f1野...唔想理佢..
lunch同贊中,吳凱雯,張敏盈,羅but食m記~!
食完番去lu~!
番去兩堂chi~!
madam進修..冇番~!
做剪報..錯別字...做完成班出哂位傾計ha..
放學tsa mock quiz~!
listening都幾易~!
reading有d位難..唔係咁識做= =
quiz完同吳凱雯佢地去美心買生日蛋糕~!
諗住買比小平聽日一齊同佢慶祝生日..
買完hea左陣..跟住番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-03-24 06:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-25 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..係~! Posted at 2010-03-25 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-25 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-25 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-24 08:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珊 於 2010-03-24 07:20 PM 發表:
yeah~ 我早會唔係度 haha
|
網主回覆
ha..
你就好啦= =
Posted at 2010-03-24 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chem- -我合唔合格都係個問題-.- comment
|
網主回覆
實合格既..
謝cm! Posted at 2010-03-24 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|