| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
| 2010-03-29(報左FT分數) |
分類: 未分類 |
今朝起身兩隻腳抽筋= =
勁痛..用左成個字拉筋= =
頭兩堂chi~!
默書..分組辯論~!
c.h,eng~!
c.h講書..冇帶書= =
eng教tsa 1 d技巧~!
hist,math~!
hist睇片~!
math成堂做w.s~!
張礎恆勁正..未打鐘..就叫成班stand up= =
lunch同贊中,陳聰,黃伯仲有好多人食~!
食完番去lu~!
番去兩堂geog,econ~!
geog呀sir過左大半堂先上黎= =
聽女班長講話個呀sir係下面傾計= =
econ分組討論project既野~!
唉..我頂..4份project啦~!
我寧願多功課..都唔想做project= =
到左今日終於派哂所有卷啦~!
又係報分既時候^^
chi:78/100
eng:88/100
math:36/50(72/100)
l.s:85/100
phy:62/80(77.5/100)
chem:87/100
bio:28/45(62.22/100)
econ:45/50(90/100)
c.h:95.5/100
hist:94/100
geog:78/100
希望今次個名次會有進步啦~!
|
| 發表時間:2010-03-29 06:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-30 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-30 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好廢= =
ha..下次努力~! Posted at 2010-03-30 06:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ALL Subj PASS so good-,-v cM;
|
網主回覆
負碌姐ha..
謝cm! Posted at 2010-03-30 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-03-30 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!唔啦..廢= = Posted at 2010-03-30 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇-.-見到你d分好想爆粗T^T comment~~~
|
網主回覆
ha..今次負碌姐^^
謝cm! Posted at 2010-03-29 06:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|