| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 9 日 星期五  |
| 2010-04-09 |
分類: 未分類 |
今朝8點幾起左身~!
9點幾去左良田體館睇班c grade打friendly~!
順便打下波咁..
12點幾走左lu~!
同班fd食m記..
食完之後諗住去馬仔屋企打牌...
之後馬仔話唔得= =
跟住同左陳鍵鋒,yy上左翟家豪屋企打~!
去到4點幾走左~!
輸左20幾蚊= =
跟住番左屋企lu~!
番到屋企即刻沖涼..換衫~!
諗住出門口個陣..呀媽打電話黎..話遲d先出= =
跟住等到5點出左荃灣~!
去到同屋企人行左陣~!
行到6點幾..去左帝廷同d呀叔食飯~!
食完7點幾8點走左lu~!
今日好鬼累= =
累到想死= =
|
| 發表時間:2010-04-09 09:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 10:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
= = Posted at 2010-04-10 10:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 10:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`'c0mM3nT`'★ plz re 日誌`;;'=)`
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 10:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`'c0mM3nT`'★ plz re 日誌`;;'=)`
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 10:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-09 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|