| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| 2010-04-10 |
分類: 未分類 |
琴晚完全訓唔到= =
隔離屋開到個hi-fi勁大聲...搞到我成晚訓唔到= =
跟住即刻打去管理處投訴..個管理處條友勁冇禮貌= =
講完唔理我...火都黎埋= =
跟住即刻"小"爆個管理處..佢先理我囉= =
今朝10點幾起左身~!
開左陣電腦...11點幾出左去同班fd睇戲~!
睇美麗密令..笑爆咀haha^^
最好笑"一拳含包散"個度haha..
睇完2點左右...行去屯市食野~!
成班都諗左勁耐..唔知食乜好= =
最後食euro gogo~!
一路食一路傾計..笑死~!
不過我地發覺有好多人等緊位..我地都係走ha^^
食完行屯市..行到5點幾走左lu~!
禮拜1番學啦.~!
終於唔駛係屋企悶到死haha^^
|
| 發表時間:2010-04-10 05:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁又唔係既..番學起碼冇放假咁悶ha..
謝cm!
Posted at 2010-04-10 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-10 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係啦...半夜3更開hi-fi= =
佢都有病~! Posted at 2010-04-10 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|