| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..10點幾去左飲茶~!
飲到12點幾去左買校服~!
我頂...最大個件都唔岩我..勁短= =
算啦...買左佢先..都起碼好過我而家個件= =
買完去食小巴黎...冇乜胃口~!
食完..呀媽見我冇乜胃口..同左我去食許留山..食甜品~!
食完..即刻番屋企~!
換衫即刻出門口~!
去左良田體館練波~!
唔知今日做乜鬼...一操體能就好暈= =
好想訓係度~!
可能1排冇練過體能..一操番就死左咁款= =
練到5點走左lu~!
聽日番學啦~!
頂..仲有3段背默未溫= =
聽日都係出貓算haha^^
|
| 發表時間:2010-04-11 06:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-12 04:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-11 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-11 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..非常時期緊係要用d非常手段架啦~! Posted at 2010-04-11 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|