| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 12 日 星期一  |
| 2010-04-12 |
分類: 未分類 |
頭兩堂eng同mus~!
eng落左it房..
本來睇戲..但係部機壞左= =
變左教書= =
mus都係咁..冇乜野做= =
兩堂chem~!
做實驗..2堂都係同d fd吹水~!
冇理到做咩...搞到最尾都唔知呀sir講緊乜= =
put,math~!
put做listening~!
math張礎恆唔記得聽日小測= =
同我地溫方位角= =
心諗"方位角真係唔教都識..同我地溫其它野好過啦= ="
lunch同贊中,陳聰,yy食~!
食完番去lu~!
番去兩堂chi~!
默書..有d唔記得..出貓ha..
做小組討論好好笑ha..
放學番屋企lu~!
今日好鬼累..可能熱既關係= =
|
| 發表時間:2010-04-12 07:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-12 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-12 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..係wo~! Posted at 2010-04-12 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|