| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 16 日 星期五  |
| 2010-04-16 |
分類: 未分類 |
頭兩堂chi,phy~!
chi madam教書好悶..好想訓= =
phy勁好笑...出去玩個個實驗~!
兩堂eng~!
講書..group disscussion~!
兩堂p.e~!
玩手球..冇理周信華..狂射籃haha..
lunch同贊中,陳聰,鋼牙,亂毛聰,steven食~!
食完番去lu~!
番去兩堂l.s,math~!
l.s呀sir講書...我地係咁傾計haha..
math..張礎恆好on9囉~!
佢解左條數...我地成班冇人睇得明~!
叫佢解釋下..佢又唔知解左d咩9up理論~!
講完好似冇講過咁囉..咩料= =
放學番左屋企lu~!
聽日考speaking啦..好驚= =
|
| 發表時間:2010-04-16 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-17 04:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`'c0mM3nT`'★ plz re 日誌`;;'=)`
|
網主回覆
謝cm!
okok~! Posted at 2010-04-17 04:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-17 09:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5..ha..
謝cm! Posted at 2010-04-16 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
55..加油~! Posted at 2010-04-16 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`'c0mM3nT`'★ plz re 日誌`;;'=)`
|
網主回覆
謝cm!
ok~! Posted at 2010-04-16 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|