| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 17 日 星期六  |
| 2010-04-17 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..10點幾落去m記食早餐~!
食完番學校考speaking~!
番到去考英文先~!
個人present個度...好驚= =
group disscussion ok啦~!
可能之前堂堂都係度做練習ha..
中文個人present都係冇乜信心~!
group disscussion比較有信心..
中文個group disscussion我地搞到變左辯論haha..
考完完番屋企換衫~!
出左去剪頭髮~!
剪左個柒頭= =
剪完同婷去市中心食飯~!
食完行左陣..4點幾5點番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-04-17 06:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
唉~今次中文speaking死曬/~\ comment
|
網主回覆
我英文死左= =
謝cm! Posted at 2010-04-18 09:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-17 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-17 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|