| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 28 日 星期三  |
| 2010-04-28 |
分類: 未分類 |
今朝早會..輪到我地班執垃圾= =
頭2堂eng,mus~!
eng落左it房做listening~!
mus睇片..幾好笑haha..
2堂chem~!
今堂終於聽佢講書...再唔聽既話..真係追唔到d成績= =
不過完全唔明= =
put,math~!
put呀sir比左個quiz我地做..雖然話係quiz..但係成班通哂水= =
math張礎恆又係比w.s我地做= =
lunch同贊中,陳聰,鋼牙,亂毛聰,steven,黃伯食~!
唔知係咪冇食早餐...食完lunch都唔覺飽= =
食完番lu~!
2堂chi~!
作文..我仲以為係功課= =
跟住傾傾下計..madam同我講即堂交= =
好彩最尾都作到比佢haha..
放學原本要練波...但係肚痛= =
痛到我死= =
跟住番屋企抖~!
|
| 發表時間:2010-04-28 08:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
冇lu~!
謝cm! Posted at 2010-04-29 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-29 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-29 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-28 08:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5= = Posted at 2010-04-28 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!ok既..不過都仲係好痛= = Posted at 2010-04-28 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|