| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 |
分類: 未分類 |
琴晚個肚痛到訓唔到= =
搞到今日番學勁眼訓= =
頭兩堂chi,l.s~!
chi對錯別字...d近視深得好快= =
madam而經放大到300%..仲係睇唔到= =
所以生得高真係唔係咁好..冇得坐咁前= =
l.s呀sir講書...講得好快= =
2堂math~!
張礎恆又狂派w.s...跟住又講佢d 9up偉論= =
冇理佢..狂做w.s haha^^
geog,econ~!
geog今日呀sir唔知點解咁火~!
d人一傾計就比佢罵= =
econ聽書..超easy d野..呀sir講幾講明哂..書都唔駛睇haha..
lunch我同陳聰買埋贊中,steven,亂毛聰佢地個份番去食~!
番到學校..成身濕哂= =
食完幫madam普通話學會既攤位遊戲...
不過我同陳聰唔係幫..係狂拎d野食haha..
2堂eng~!
默書...溫都未溫過= =
一上到去..狂睇本書...不過好彩都唔係好難= =
講grammer...easy到爆= =
放學原本練波...不過canel左= =
聽日先練~!
|
| 發表時間:2010-04-29 08:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ycyyws 於 2010-04-30 06:27 PM 發表:
cm
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-30 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-30 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-29 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-29 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀^^
謝cm! Posted at 2010-04-29 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-04-29 08:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.. Posted at 2010-04-29 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|