| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 2010-05-23 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
都係打機..溫書~!
溫到11點幾...去左剪頭髮~!
剪左個柒頭= =
真係好樣衰= =
剪完即刻番屋企~!
番屋企食飯...沖涼~!
沖完...換衫..出左去良田體館練波~!
今日練番d基本野...都唔係好辛苦ha..
練完番左屋企換衫~!
出左屯市食壽司~!
食完番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-05-23 07:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
溫書??!?!?!? 可唔可以講D範圍比我知= = CM!!!
|
網主回覆
55..
得既..
謝cm! Posted at 2010-05-23 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係= =
謝cm! Posted at 2010-05-23 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-23 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-_-你星期五剪咪好囉-v-'' 起碼有幾日時間比你生番小小-3-a_a` 呵呵`
|
網主回覆
ha..
55.. Posted at 2010-05-23 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|