| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 26 日 星期三  |
| 2010-05-26 |
分類: 未分類 |
今朝早會~!
好熱呀...唔郁都出汗= =
頭兩堂chi,l.s~!
chi..做reading~!
l.s...呀sir講得好快d書= =
兩堂math~!
張礎恆傻左...一次過派4,5份tsa比我地做= =
不過好彩佢講書..tsa我真係唔想再聽= =
geog,econ~!
geog..講書..對作業..做地圖閱讀~!
做咁多野..都諗到d速到快到我都唔識講= =
好心呀sir你...之前就教快d啦...就黎考試先黎快..咩料= =
econ..做w.s...呢科比較有信心ha..
lunch..同牙糖,贊中,陳聰食~!
食完番去lu~!
番去兩堂eng~!
頭1堂..個兩個實習老師教我地~!
講真幾無聊= =
第2堂..madam chung教番~!
講exam d範圍...改來改去煩到嘔= =
放學番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-05-26 05:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ycyyws 於 2010-05-26 10:29 PM 發表:
cmcm
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-27 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
歐正坤~!
謝cm! Posted at 2010-05-26 08:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55.. Posted at 2010-05-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!暑假~! Posted at 2010-05-26 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-26 06:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|