| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 27 日 星期四  |
| 2010-05-27 |
分類: 未分類 |
頭兩堂c.s,oral~!
c.s..打字練習= =
打完46字/mins....不過下堂先係比賽= =
打完隻手好累= =
oral..hea下咁過~!
eng,c.h~!
eng..兩個實習madam講discussion既野~!
心諗"口試都考完啦...教黎都唔知做乜= ="
c.h..講考試d野..對作業~!
chi,math~!
chi..都係溫書~!
math..一樣係溫書= =
lunch..同贊中,陳聰,亂毛聰買飯番去~!
食完吹下水..上番去~!
hist,phy~!
hist..今日呀sir講得悶左d= =
phy..做w.s...好難呀= =
放學番左屋企lu~!
今日好悶呀..唔知點解就黎考試..但係冇乜考試既心情= =
|
| 發表時間:2010-05-27 06:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ycyyws 於 2010-05-27 09:24 PM 發表:
cmcm
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-28 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-27 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..ha..
謝cm! Posted at 2010-05-27 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-05-27 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok啦...不過佢講野好悶..我差d訓著= =
謝cm! Posted at 2010-05-27 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|