| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
| 2010-06-18 |
分類: 未分類 |
好耐冇打qz啦~!
見今日得閒打下先ha..
今日中史exam...上到去個腦一片空白~!
得問答識..其餘全部錯哂= =
唉..今次係中史第1次慘敗= =
listening..我頂佢~!
d英文又細聲..又快..佢講完1句都唔知駛唔駛2秒囉= =
中文都好d..ha..
考完同贊中,陳聰食飯~!
食完..番左屋企換衫~!
同陳聰去左新屯個邊打波~!
打左1陣..都仲未見到個..比較打波係似樣d= =
跟住同陳聰去左置樂打~!
去到終於搵到d係打波既haha..
打到超爽...太耐冇打街場啦~!
未試過咁正haha..
打到7點幾番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-06-18 08:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係wo= =
謝cm! Posted at 2010-06-19 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..thx
謝cm! Posted at 2010-06-19 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-19 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-19 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C.H..hard to remember~_~ Cm;
|
網主回覆
係wo..我個腦實哂= =
謝cm! Posted at 2010-06-18 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|