| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 19 日 星期六  |
| 2010-06-19 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..睇番琴日個場nba g7~!
勁好睇ha..
睇到1點幾~!
去左屯市食飯~!
食完番屋企lu~!
番到屋企都係溫書= =
而家好憎l.s...點解l.s d野咁多咁煩架= =
|
| 發表時間:2010-06-19 04:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha.. Posted at 2010-06-20 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
希望唔好呀= =
謝cm! Posted at 2010-06-19 07:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-19 07:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..係..琴日番學睇唔到= =
謝cm! Posted at 2010-06-19 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|