| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 2010-06-22 |
分類: 未分類 |
今朝9點醒左..
打機..sms..終於唔駛溫書ha..
種感覺真係好~!
去到11點幾同個fd去左屯市食飯~!
食完12點幾番左學校~!
番去做個個phy實驗exam~!
一入到去...見到phy lab熄哂燈= =
跟住個exam係考番d折射角個d= =
初頭心諗"呢d上學期既野..點會記得呀= ="
跟住睇左一陣..終於記得點做= =
做完就番左屋企lu~!
而家通識勁開心haha..
問左呀sir...都幾高下ha..
|
| 發表時間:2010-06-22 05:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-22 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ok~!
謝cm! Posted at 2010-06-22 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-22 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|