| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 26 日 星期六  |
| 2010-06-26 |
分類: 未分類 |
打番琴日先~!
琴日2點半去左唱k~!
超正..haha..成班high大左~!
唱到4點半走先~!
去左富泰同班fd bbq~!
仲驚會落大雨~!
天文台昆人既..又話咩雷雨= =
食屎啦叫佢ha= =
係個度打牌...玩啤牌仲多過燒野食haha..
不過玩左1陣..唔經唔覺就10點幾..好快冇哂d時間= =
玩到11點走左lu~!
|
| 發表時間:2010-06-26 01:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ycyyws 於 2010-06-26 11:14 PM 發表:
我地玩得超happy ar
|
網主回覆
ha..我地都係呀^^ Posted at 2010-06-27 09:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-26 06:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
叫個天文台食ha= = Posted at 2010-06-26 06:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係..佢地唱k buffet..唱到9點~!
我早走~!
係呀= =
謝cm! Posted at 2010-06-26 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!ok..ha.. Posted at 2010-06-26 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|