| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 28 日 星期一  |
| 2010-06-28 |
分類: 未分類 |
今朝番去對卷~!
對左hist,chem,phy,geog,chi,c.h~!
係我個班黎講..
好多科都好低= =
d分聽日會post哂出黎= =
我發覺我個班癡左線...
我每份卷拎幾多分...我前後左右個d全部高我10幾分囉= =
就算我拎9字頭都係悲哀既事= =
都會有好多個100= =
唉..唔想講考試d野..我想撕爛哂d卷佢= =
對哂12點幾放學~!
之後同贊中,陳聰食飯~!
食完番左學校drama~!
drama整道具...原來真係幾煩d道具~!
去到5點幾走左lu~!
|
| 發表時間:2010-06-28 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-30 06:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-29 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ycyyws 於 2010-06-28 10:11 PM 發表:
你考得唔好ge話甘我叫咩 今次我.... 40渺茫
|
網主回覆
你叫勁囉^^
ha..點會呀~! Posted at 2010-06-29 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55= =
唔啦..好廢= =
謝cm! Posted at 2010-06-29 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知ha..
謝cm! Posted at 2010-06-29 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-06-29 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|