★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


2010-06-28 分類: 未分類
今朝番去對卷~!
對左hist,chem,phy,geog,chi,c.h~!
係我個班黎講..
好多科都好低= =
 
d分聽日會post哂出黎= =
我發覺我個班癡左線...
我每份卷拎幾多分...我前後左右個d全部高我10幾分囉= =
就算我拎9字頭都係悲哀既事= =
都會有好多個100= =
 
唉..唔想講考試d野..我想撕爛哂d卷佢= =
對哂12點幾放學~!

之後同贊中,陳聰食飯~!
食完番左學校drama~!
drama整道具...原來真係幾煩d道具~!

去到5點幾走左lu~!

 

發表時間:2010-06-28 07:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


SzE9773 於 2010-06-30 11:41 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-06-30 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-06-29 02:30 AM 發表:
cm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-06-29 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ycyyws 於 2010-06-28 10:11 PM 發表:
你考得唔好ge話甘我叫咩
今次我....
40渺茫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你叫勁囉^^
ha..點會呀~!
Posted at 2010-06-29 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-06-28 09:51 PM 發表:
好悲哀A__A;
都勁嫁拉;s
cM;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55= =
唔啦..好廢= =
謝cm!
Posted at 2010-06-29 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2010-06-28 08:39 PM 發表:
咁我唔合格係咩-口-'
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知ha..
謝cm!
Posted at 2010-06-29 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherryin123 於 2010-06-28 07:58 PM 發表:
cM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2010-06-29 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]