| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 29 日 星期二  |
| 2010-06-29 |
分類: 未分類 |
今朝番去都係對卷~!
對左bio,l.s,eng,math,econ~!
d卷同琴日d分數冇咩分別= =
係我班黎講都好差下= =
d分係最下面! ! !
對到12點幾..去左食飯~!
食完番去drama..都係整d道具..好輕鬆haha..
去到4點幾走左lu~!
死得..聽日揀科= =
諗下好冇讀電腦先= =
考試成績:
chi:72/100
eng:69/100
math:73/100
l.s:93/100
phy:87/100
chem:93.5/100
bio:85/100
econ:94/100
geog:90/100
c.h:85/100
hist:90/100
|
| 發表時間:2010-06-29 06:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
下..點會呀= = Posted at 2010-06-30 09:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咩癲佬明呀ha..
好差囉..我想講= = Posted at 2010-06-29 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔高呀= =
謝cm! Posted at 2010-06-29 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係我個班黎講好低= =
謝cm! Posted at 2010-06-29 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
唔呀..好廢= = Posted at 2010-06-29 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔勁呀= =
好廢= = Posted at 2010-06-29 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|