| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 14 日 星期三  |
| 2010-07-14 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾先起身~!
開左陣電腦...12點幾出左去~!
陪牙糖放書...我地之前仲驚放唔成..
不過都放得成haha..
之後去左打機~!
玩勁舞...比人屈機囉= =
好慘..唔得..我要日日練勁舞ha..
之後去左唱k~!
同coco,牙糖,小賢,小賢個fd唱~!
笑死ha..玩得幾好心架^^
去到7點半走左lu~!
|
| 發表時間:2010-07-14 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-15 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-15 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-15 07:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..ha.. Posted at 2010-07-15 07:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔駛^^ Posted at 2010-07-14 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
臨尾先想姐..累呀嗎ha~!
謝cm! Posted at 2010-07-14 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|