| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 2010-07-16 |
分類: 未分類 |
今朝10點先起身~!
開左陣電腦..11點訓左陣~!
1點幾醒番..都係msn~!
2點幾同d fd去左屯市食飯~!
食完行左陣~!
4點番左屋企...換衫~!
換完出左兆康...等埋d隊友...去mk個邊比賽~!
去到落雨囉= =
跟住籃總一個電話打黎...話cancel個比賽= =
應驗左電視個句= =
"打波先黎落雨= ="
跟住成班去左新世紀個邊食野~!
食完同班fd行陣~!
行到9點幾搭車番屋企~!
番到市中心..又覺得今日出左黎..又唔打波好唔抵= =
跟住過左置樂個邊打左陣ha..
打到11點番屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-07-16 11:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-17 05:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..希望啦~!
不過一改就改到8月..應該係希望下個月haha^^ Posted at 2010-07-17 09:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
大得3,4分鐘~!
勁快細番..真係比d雨吹帳= = Posted at 2010-07-17 09:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha..可能係= = Posted at 2010-07-17 12:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|