| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 17 日 星期六  |
| 2010-07-17 |
分類: 未分類 |
今朝10點起左身~!
開左陣電腦...11點幾同d fd食野~!
食完一齊番小學~!
番去同d fd去學校個個體育館..打羽毛球~!
畢業3年..個體育館真係唔同哂ha..
跟住同d fd上禮堂..小學搞茶聚~!
上到去睇番以前教育營同畢業營d相~!
我頂...d相係冇我地畢業個屆囉= =
4點之後走左lu~!
|
| 發表時間:2010-07-17 09:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM 好懷念小學..不過琴日吾得閒,所以冇去到...
|
網主回覆
謝cm!
ha..o.. Posted at 2010-07-18 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-18 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-17 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係wo..令左超多= = Posted at 2010-07-17 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀= = Posted at 2010-07-17 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|