| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| 2010-07-18 |
分類: 未分類 |
今朝8點起左身~!
去左湖山同贊中,黃伯佢地打波~!
今日好曬好熱..冇乜心機打= =
打到12點走lu~!
同陳聰過左龍門居食野...跟住上馬仔屋企~!
上到去見到有2條女係佢屋企= =
跟住成班high大左= =
係咁將d野掉來掉去= =
跟住2點去左湖蝶體館練波~!
成班狂比呀sir罰掌上壓= =
10下10下咁上..我諗都有百幾下= =
做完隻手冇知覺= =
4點練完走左~!
我頂..天文台又話落雨= =
好想落雨呀...好鬼曬= =
|
| 發表時間:2010-07-18 05:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
奇蹟。零 於 2010-07-19 10:41 AM 發表:
有2條女係佢屋企... 之後high大左= =" 想不到你也有這樣的一面 -_______________-
|
網主回覆
ha..唔好誤會呀~! Posted at 2010-07-19 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我想佢落雨呀~!
好鬼熱= = Posted at 2010-07-19 10:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-18 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-18 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|