| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
| 2010-07-20 |
分類: 未分類 |
琴晚又係訓唔到= =
今朝仲要無啦啦7點醒左= =
開左陣電腦..8點幾落左m記食早餐~!
雖然好熱氣..但唔想諗啦..好累= =
9點幾搭車去練波~!
今日呀sir唔得閒...搵左第2個代堂~!
都係做番d基本野= =
鬥波d時間都係唔夠囉= =
去到12點放左~!
即刻打電話問人我咩班ha..
又係a班囉...1a,2a,3a,4a= =
唔知會唔會6年都a班呢haha^^
跟住同班fd去新墟食野~!
食完行左陣屯市...跟住番左屋企lu~!
累死...希望今晚訓得到啦!!!
癡線..日日都訓唔到..都唔知咩料= =
|
| 發表時間:2010-07-20 06:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-21 09:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha= =
謝cm! Posted at 2010-07-21 09:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔想諗= =
係就好呀..我都希望你全A ha..
謝cm! Posted at 2010-07-21 09:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm!
ha..好呀..好意頭~!
遲d公開試...有6個a haha^^ Posted at 2010-07-20 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ha= = Posted at 2010-07-20 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|