★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 7 月 20 日  星期二   晴天


2010-07-20 分類: 未分類
琴晚又係訓唔到= =
今朝仲要無啦啦7點醒左= =
 
開左陣電腦..8點幾落左m記食早餐~!
雖然好熱氣..但唔想諗啦..好累= =
9點幾搭車去練波~!
 
今日呀sir唔得閒...搵左第2個代堂~!
都係做番d基本野= =
鬥波d時間都係唔夠囉= =
 
去到12點放左~!
即刻打電話問人我咩班ha..
又係a班囉...1a,2a,3a,4a= =
唔知會唔會6年都a班呢haha^^
 
跟住同班fd去新墟食野~!
食完行左陣屯市...跟住番左屋企lu~!
 
累死...希望今晚訓得到啦!!!
癡線..日日都訓唔到..都唔知咩料= =
發表時間:2010-07-20 06:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


kinkin0000 於 2010-07-20 10:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-07-21 09:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2010-07-20 09:50 PM 發表:
我對A班無咩期望- -
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha= =
謝cm!
Posted at 2010-07-21 09:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2010-07-20 09:28 PM 發表:
又m記-,-
希望你高考都全A;p
cm:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔想諗= =
係就好呀..我都希望你全A ha..
謝cm!
Posted at 2010-07-21 09:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chengwinsy 於 2010-07-20 06:48 PM 發表:
cm
真係6年都係a...HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
ha..好呀..好意頭~!
遲d公開試...有6個a haha^^
Posted at 2010-07-20 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Staylauo2o8 於 2010-07-20 06:45 PM 發表:
咁岩呀. 又瞓唔到...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha= =
Posted at 2010-07-20 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]