| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 26 日 星期一  |
| 2010-07-26 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
開左陣電腦..1點去左食飯~!
跟住出左上環陪牙糖去拎洗頭水ha..
跟住去左西九個邊行陣~!
行完去左深水埗食野...之後比間糖水舖玩死haha..
食完5點幾番左屋企lu~!
|
| 發表時間:2010-07-26 07:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm!
今次佢唔係買架= = Posted at 2010-07-27 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-26 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩= = Posted at 2010-07-26 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好咁講ha..
謝cm! Posted at 2010-07-26 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|