| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 28 日 星期三  |
| 2010-07-28 |
分類: 未分類 |
今朝8點幾起左身~!
琴晚一樣訓唔到...
唔知做咩個人好累...但又訓唔到= =
開左陣電腦..12點幾落左去食野~!
食完番上去...訓左陣~!
訓到2點幾...比d雨嘈醒左~!
我見住部電視由黃雨..去到紅雨..跟住黑雨囉= =
跟住行一行雷...部電視冇信號囉...悶爆= =
原本今晚場比賽cancel左~!
改左期= =
|
| 發表時間:2010-07-28 09:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55..
我會呀..thx~! Posted at 2010-07-29 02:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-07-29 02:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇事啦..有番信號~!
謝cm! Posted at 2010-07-28 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|