| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
| 2010-08-08 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身~!
琴晚唔係訓得咁好= =
11點幾落左街食飯~!
食完..番上去訓教~!
訓到2點幾醒左~!
玩左陣wii..電腦~!
去到4點幾...出左去屯市..拎d野比家姐..
跟住順便行下置樂~!
5點幾番左屋企~!
執野..換衫..出左去練波~!
今日都唔知自己做乜野...完全不在狀態囉= =
癡線..仲有3日比賽啦..搞乜野呀= =
|
| 發表時間:2010-08-08 11:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
55..希望啦= =
thx ha.. Posted at 2010-08-09 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-09 10:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|