| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 9 日 星期一  |
| 2010-08-09 |
分類: 未分類 |
琴晚冇乜點訓= =
今朝10點幾先起身~!
開陣電腦...11點幾出去mk~!
同班fd出去mk唱k..成班玩到high大左..差d爆喇叭~!
我個耳膜肯定受損= =
1點幾唱到4點幾..跟住行左陣~!
5點幾搭車番屋企lu~!
禮拜3就比賽..時間真係過得好快= =
我d狀態仲未回復..點算= =
|
| 發表時間:2010-08-09 07:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
婷; 於 2010-08-09 09:07 PM 發表:
哈; 全靠我你先冇爆耳膜ja-,-
|
網主回覆
係囉可..
好似係我幫你多過你幫我wo haha= = Posted at 2010-08-10 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-10 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..thx^^ Posted at 2010-08-10 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2010-08-10 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|